Новини

Готель без рецепції та Смарт Каса

Особливості роботи

Специфіка роботи полягає в тому, що в готелях не існує ніякої спеціальної зони або стойки з адміністратором (рецепції), як ми звикли бачити. Забронювати номер в готелі гість може звичним способом — за телефоном або через інтернет, зайшовши на сайт готелю чи ОТА (Online Travel Agency).
«Куратор» готелю проводить операцію оплати через Преавторизацію за допомогою терміналу Смарт Каса, яка в свою чергу синхронізована з податковою через Програмний РРО. Тож, завдяки інноваційному фіскальному апарату, чек за оплату можна відправити просто на е-мейл. Таким чином, гість отримує гарантію на використання послуги.

Система, завдяки якій функціонує безконтактний готель

В готелі використовується система Easy MS. Вона синхронізована з усіма каналами продажів та електронними замками Omnitec, що дозволяє налагодити роботу,починаючи з бронювання готелю і закінчуючи виїздом з нього.
Як це працює? Бронюючи номер, наприклад, на сайті готелю, гість отримує на емейл підтвердження бронювання та посилання на оплату. Для перевірки надходження коштів не потрібно відкривати онлайн-банкінг — вона автоматично відображуєтся в готельній програмі Easy MS.
Через дану програму також здійснюється генерація кодів доступу в номер та їх відправка гостю в смс-повідомленні. Код доступу має обмежений час дії — тільки на період бронювання номеру — ні до заїзду, ні після виїзду за ним потрапити до номеру неможливо.
Така система дає можливість максимально автоматизувати ті функції, що виконував адміністратор. Та знаходитися в готелі меншій кількості персоналу, наприклад, тільки покоївкам, які через мобільний додаток можуть контролювати, які номери зайняті, а які звільняються і готуються до нового заїзду.

Хто вирішує проблему гостя?

За період перебування в готелі, гості можуть зіткнутися з певним дискомфортом — наприклад, не працює кондиціонер, зник Wi-Fi, погане освітлення… Виникає логічне запитання: до кого звернутися за урегулюванням подібних проблем?
Перед заселенням гість отримує інструкцію, що містить контакти умовного «Куратора», який контролює процес заїзду гостей та їх проживання в готелі, починаючи з бронювання номеру. До нього можна в будь який час звернутися за оперативним владнанням складної ситуації.

Переваги готелю без рецепції
  • Один «Куратор» може вести контроль за функціональністю трьох-чотирьох готелів, замінивши посади кількох адміністраторів. 
  • Актуальність під час пандемії — в умовах карантину спілкування між персоналом та гостями зводиться до мінімуму.
  • Позитивні відгуки на Booking.com свідчать про те, що гості схвалюють концепцію «готелю без ресепшену», така система співпраці їм подобається. Це відображається на рейтингах готелю — в 2020 році середній бал піднявся з 9,4 до 9,5 порівняно з 2019 роком.
На старті втілення проекту зі Смарт Касою, власників готелю дещо турбувало питання щодо дбайливого поводження та збереження майна в номерах. Але з власної практики мережі готелів з програмною системою Easy MS за рік роботи не було зіпсовано жодної речі — починаючи з рушника і закінчуючи телевізором.
На робочі приміщення доречно поставити сигналізацію Ajax, яка керує роботою встановлених датчиків та за виникнення потенційно загрозливої ситуації (задимлення, витік води та ін.) реагує автоматично або відправить на ваш смартфон сповіщення. Завдяки цьому ви можете вчасно вимкнути електроенергію, викликати охорону або поліцію.

Більш детально:
https://easyms.co/
0685501515
Easy Management Software.
Інновації
Made on
Tilda