смарт каса

Смарт Каса: чому це краще, ніж просто Android POS-термінал

Ідея мобільних POS-терміналів не нова. Наприклад, у США ця технологія запрацювала ще в далекі 2000-і. В Україні POS-термінали з’явилися значно пізніше, але ажіотажу не зчинили. На перший погляд, прогресивна технологія мала би вже давно завоювати ринок, але ж ні. Чому мобільний еквайринг в Україні приживається не так активно, як очікувалося, та які його перспективи?

2 вбивці мобільних POS-терміналів

1. Не видає фіскальний чек
Якщо продавець зобов’язаний видати фіскальний чек, то мобільний POS-термінал не закриває цього питання, адже в нього не вмонтований принтер. Покупець без готівки завжди може оплатити з карти, і, якщо чек йому не потрібен, то він може здійснити покупку без мобільного POS-терміналу … Отже, як у покупця, так і в продавця виникає природне запитання − а навіщо такий прилад потрібен? Він підійде хіба що в тому разі, коли продавець не змушений видавати фіскальний чек. Але, подивімося правді в очі, – скільки таке ще триватиме? Всі ж розуміють, що відтермінування закону – тимчасовий компроміс, і як би кому не хотілося, − а фіскалізація для всіх рано чи пізно настане.

 
2. Проблемний сервіс
Спробуйте запитати підприємців, які користуються мобільними POS-терміналами, що їм найбільше не подобається. Ви можете почути досить емоційну історію про те, як поламався термінал і як довго шукали, хто ж його полагодить… Адже на який номер сервісу не дзвонили – скрізь чули відповідь, що то не їхнє питання. Розробники ПЗ перекладали проблему на РРО, ті – на інших… Ці ходіння клієнта по муках можуть призвести до того, що він просто повернеться до свого старого терміналу.  

Ну нарешті ти прийшла, Смарт Каса

Ми добре знали плюси і мінуси POS-терміналів, адже понад 10 років працювали з цими пристроями. Тож бажання створити систему, яка не матиме проблем, що буквально вбивають хорошу ідею, зародилося давно. Але обмежуватися лише еквайрингом вже не хотілося. Проаналізувавши тренди і перспективи розвитку підприємництва в Україні, в 2020 році ми випустили на ринок дійсно унікальне комплексне рішення – Смарт Каса – аналогів якому досі немає.

Смарт Каса поєднує:

  • банківський POS-термінал
  • зручний застосунок на базі Android
  • РРО (реєстратор розрахункових операцій)
  • CRM
  • 1C 

Що отримує підприємець, підключивши Смарт Касу

Фактично Смарт Каса для підприємця – це 3 в 1, що забезпечує продажі, звітність та контроль.

Платежі приймаються через сервіси Google Pay, Masterpass, Apple Pay з екрана Смарт Каси чи екрана касира. Можна під’єднати еквайринг будь-якого банку. Завдяки програмному РРО, активованому на власному ґаджеті, підприємець отримує торгову касу.

Це унікальний POS-термінал в Україні з можливістю друку фіскальних чеків. Він дає підприємцям можливість взаємодіяти з фіскальною службою, як передбачено законодавством. Підключивши систему до CRM та 1С, можна вести облік та формувати звіти.

Застосунок Смарт Каса на базі Android дає змогу отримувати всі дані на смартфон чи планшет. Підприємець має звіти про всі продажі та залишки в режимі реального часу, отже може ефективно контролювати свій бізнес та приймати своєчасні управлінські рішення.

Звичайно ж, ми подбали про безпеку. Крадіжка даних з карт через Смарт Касу неможлива. 

А як же сервіс? 

Тут ми зробили все, щоб клієнти відчули, як це, коли проблем з мобільним POS-терміналом немає. Створили зовсім іншу систему, що діє за принципом – одне звернення клієнта – одне швидке рішення сервісу.

Клієнту достатньо повідомити нам про проблему один раз. І байдуже, на чиєму технічному боці вона виникла. Це – не питання клієнта, це – питання сервісу. Отже, за 10 хвилин наш спеціаліст відповідає на будь-яке звернення. Смарт Каса розроблена так, що більшість питань вирішується дистанційно, тож зазвичай вже протягом 30 хвилин робота системи відновлюється. Якщо ж налагодити коректну роботу пристрою не вдається, тоді за годину наш інженер виїздить до клієнта. У найвіддаленіших населених пунктах проблема вирішується максимум за 2 дні. На противагу нашому сервісному центру, інші виконують те ж саме за 5-7 днів.

Сьогодні в Україні функціонує 5 000 наших систем і ми вже маємо 100 партнерських сервісних центрів, що працюють за нашим принципом – одне звернення клієнта – одне швидке рішення сервісу. І це лише початок. Ми прогнозуємо мобільному еквайрингу великі перспективи в Україні, і докладаємо багато зусиль, щоб допомогти нашим підприємцям вести діяльність ефективно та прозоро.