смарт каса

Програмний РРО – нові технології для автоматизації бізнесу

Застосування спеціальних технологій та обладнання у роботі приватних підприємств є обов'язковим елементом для обліку та контролю, а з січня 2022 року це ще й стане обов'язковим елементом на законодавчому рівні. Не кожен підприємець готовий витратити кілька десятків тисяч гривень на придбання обладнання. А й не треба! Для роботи є Смарт Каса сучасного формату.

Суть у тому, що програмний РРО (реєстратор розрахункових операцій) – спеціальна технологія, яка замінює фізичне устаткування. Про це можна детальніше прочитати на сайті smartkasa.ua. Застосовується хмарна технологія, коли всі розрахунки здійснюватимуться на відповідних серверах та автоматично передаватимуться до податкової служби від імені підприємця.

Як працює програмний продукт?

Алгоритм дій максимально простий та зрозумілий:

  • Клієнт оплачує виставлений рахунок за замовлення;
  • Система передає дані до податкової служби;
  • Офіціант друкує чек із QR-кодом;
  • Клієнт одержує чек, який можна перевірити на сайті податкової служби.
За допомогою однієї POS-системи можна вирішити багато проблем. Додаткова інтеграція із засобами автоматизації від Смарт Каси дозволить керувати меню, створювати звіти та користуватися аналітикою, вести фінансовий, складський та бухгалтерський облік, а також контролювати всі інші елементи бізнесу.

Особливості хмарної технології

Відсутність необхідності придбання фіскального реєстратора – ключовий плюс програмної технології. Крім того, підприємець отримує Z-звіти, причому автоматично. Не потрібно витрачати час і робити все вручну.

Хмарна технологія має на увазі збереження результатів навіть у тому випадку, якщо інтернет не працює. Дані будуть фіксуватися, а після увімкнення мережі інформація відразу ж надсилається. Обслуговуючий персонал продовжує приймати замовлення.

Переваги роботи зі Смарт Касою 

Прозора ціна – головний плюс співпраці. Надається тарифна оплата, а вартість заздалегідь фіксується у договорі обслуговування. Гарантується цілодобова безкоштовна підтримка для вирішення будь-яких питань. До того ж час від часу збираються запити клієнтів, щоб формувати FAQ, спрощуючи таким чином подальшу співпрацю.