Коли ви в одній галузі не один рік, мимоволі пізнаєте сильні та слабкі сторони сфери, бачите її проблеми й перспективи.

Так склалося і в нас. Спочатку всі інженери, які зараз у нас працюють, були співробітниками різних компаній, що займалися ремонтом та обслуговуванням POS-терміналів і касових апаратів.

Що обурювало кожного інженера, який раніше працював із POS-терміналами?

Роками кожен із нас бачив, як страждає малий та середній бізнес через часті поломки як не одного то іншого апарата.

Проте сервісні компанії зовсім не поспішають йому допомагати, адже дрібний підприємець для них – не пріоритет, хоча гроші за обслуговування справно беруть щомісяця з усіх.

Як ми придумали Смарт Касу 

Коли в «Укртрімексі» зібралися однодумці, виникла ідея створити POS-термінал нового покоління. Це мала бути проста для користувачів розумна мобільна каса, що працює за принципом «все в одному».

За 1 рік роботи ми випустили на ринок унікальний пристрій, який так і назвали − Смарт Каса. Він поєднав у собі пРРО + POS-термінал + касовий апарат. Ще через 6 місяців ми відшліфували програмну частину. 

Як ми вирішуємо сервісні питання Смарт Каси

Жодних заявок та очікувань.
Клієнт подзвонив, проблему описав – інженер одразу ж її вирішив. Дистанційно.

Усі програмні оновлення завантажуються автоматично, як у смартфонах.

Наші принципи роботи з клієнтами
прості й зрозумілі

Кожен, хто придбав Смарт Касу та пакет послуг, автоматично стає VIP. І не має значення, якого розміру його бізнес − одна крихітна кав’ярня чи 10 великих супермаркетів.

Якщо у клієнта виникає проблема під час користування Смарт Касою, інженер сервісу знаходить таке рішення, щоб ця проблема більше ніколи нікого не турбувала.

Робота зі Смарт Касою настільки проста, що навіть вперше взявши її до рук, будь-хто інтуїтивно зрозуміє, як користуватися.
Смарт Каса – це точно просто!