Як повернути товар?
Ви можете повернути товар протягом 14 днів від дня купівлі.
1. Запакуйте товар

Покладіть новий товар без слідів експлуатації в оригінальну упаковку. Якщо товар складається з кількох частин, повернути треба весь комплект. Переконайтеся, що нічого не загубилося і ви повертаєте товар у тій комплектації, у якій його отримали.

Якщо ви придбали товар з подарунком при поверненні треба надати весь набір (товар разом з подарунком). Інакше номінальну вартість подарунка буде вирахувано із суми повернення.

Програмне забезпечення та послуги поверненню не підлягають.

Чек надсилати не обов’язково.

2. Заповніть бланк повернення товару

Заповніть паперовий бланк, якщо ви отримали його разом з товаром. Важливо:

    • У бланку розбірливо вкажіть прізвище, ім’я, по батькові власника рахунку українською мовою.
    • Переконайтеся, що ви заповнили всі поля.
3. Куди приносити товар

Повернути товар можна у сервісному відділі чи пункті приймання повернень.

  • Сервісні відділи у точках видачі . Тут ми відразу перевіримо товар і, якщо з ним усе добре, на місці погодимо рішення щодо повернення.

    Експертизу проводить технічний фахівець. За необхідності тривалої діагностики товар буде надіслано до сервісного центру.

  • Пункти прийому повернень у точках видачі Тут наш співробітник проведе візуальний огляд вашого товару. Рішення стосовно товару приймається після доставки товару до сервісного відділу. З вами погодять деталі. Експертиза проводиться у період 14 днів.
4. Як надіслати товар кур’єрською службою

Якщо у вашому місті немає наших сервісних відділів, ви можете повернути товар продавця Смарт Каса кур’єрською службою протягом 14 днів з моменту купівлі.

Як надіслати товар до сервісного відділу?

Прийдіть до найближчого відділення Нової Пошти .

Оформте відправлення за реквізитами:
Отримувач – ТОВ «Укртрімекс» сервіс
Телефон – (067) 457-07-05

м. Київ  віддділення 67
Оплата доставки – коштом відправника
Оголошена вартість – дорівнює вартості товару згідно з товарним чеком

Послуги «Зворотна доставка» і «Післяплата» треба скасувати.

Зареєструйте заявку  вкладіть у посилку або вкажіть її номер при відправленні.

Ми зможемо прийняти повернення, тільки якщо товар у належному стані:

  • без механічних пошкоджень;
  • повністю укомплектований;
  • з усіма збереженими ярликами та заводським маркуванням.

У разі відправки на гарантійне обслуговування мобільних пристроїв простежте за тим, щоб пристрій було відв’язано від акаунта користувача 

5. Як мені повернуть кошти за товар?

Ви можете вказати дані реквізити  для повернення коштів, оформляючи повернення в паперовому вигляді. У бланку повернення вкажіть номер крахунку та ПІБ власника рахунку українською мовою.

Зазвичай гроші повертаються за 2–7 днів після прийняття рішення про повернення коштів.

Повернути або здати на гарантійний ремонт  можна тільки те, що ви купили у продавця . 

Меню
Платіжні системи в партнерстві з банками-емітентами впроваджують сучасні схеми перевірки особистості власника картки, щоб зробити покупки в Інтернеті більш безпечними. Встановлюється спеціальний пароль для кожної операції, що здійснюється, і це вселяє в Вас впевненість, що тільки Ви можете робити такі покупки онлайн. Сучасні технологічні рішення необхідні для того, щоб власник картки був упевнений в безпеці транзакції і в тому, що він має справу зі справжнім (а не «підставним») магазином. Одне з таких технологічних рішень називається Verified by Visa («Перевірено Visa»). Verified by Visa — це нова система захисту, яка сповіщає онлайн-торговців, що беруть участь в програмі, і банки про те, що Ви є справжнім власником картки, коли Ви робите онлайн-покупки. Вона дозволяє використовувати персональний пароль для підтвердження вашої особи і захисту Вашої картки Visa, коли Ви використовуєте її в Інтернеті, вселяючи велику впевненість в здійснюваних Вами діях. До технології Verified by Visa легко підключитися, її легко використовувати, послуга діє для всіх карток Visa. Для активації послуги Verified by Visa для Вашої картки необхідно звернутися в Ваш банк.
Платіжні системи в партнерстві з банками-емітентами впроваджують сучасні схеми перевірки особистості власника картки, щоб зробити покупки в Інтернеті більш безпечними. Встановлюється спеціальний пароль для кожної операції, що здійснюється, і це вселяє в Вас впевненість, що тільки Ви можете робити такі покупки онлайн. Сучасні технологічні рішення необхідні для того, щоб власник картки був упевнений в безпеці транзакції і в тому, що він має справу зі справжнім (а не «підставним») магазином. Одне з таких технологічних рішень називається Verified by Visa («Перевірено Visa»). Verified by Visa — це нова система захисту, яка сповіщає онлайн-торговців, що беруть участь в програмі, і банки про те, що Ви є справжнім власником картки, коли Ви робите онлайн-покупки. Вона дозволяє використовувати персональний пароль для підтвердження вашої особи і захисту Вашої картки Visa, коли Ви використовуєте її в Інтернеті, вселяючи велику впевненість в здійснюваних Вами діях. До технології Verified by Visa легко підключитися, її легко використовувати, послуга діє для всіх карток Visa. Для активації послуги Verified by Visa для Вашої картки необхідно звернутися в Ваш банк.
MasterCard® SecureCode™ — це технологія, яка забезпечує Вашу картку MasterCard® або Maestro® додатковим секретним кодом, що захищає її від несанкціонованого використання під час здійснення покупок в інтернет-магазинах, що беруть участь в програмі. Щоб підключити технологію SecureCode, необхідно звернутися в банк, що випустив Вашу карту. Ваш секретний код буде відомий тільки Вам і Вашому банку. Далі при кожній оплаті покупок або послуг в інтернет-магазинах, що беруть участь в програмі, Ваш банк запропонує Вам ввести даний секретний код, який Ви отримаєте на Ваш мобільний телефон, зареєстрований в банку. Тільки після перевірки та підтвердження банком даного коду операція з оплати буде проведена. Процедура використання технології SecureCode так само проста, як введення PIN-коду в банкоматі. Ввівши правильний SecureCode в процесі покупки, Ви підтверджуєте, що є авторизованим власником карти. Якщо ввести неправильний SecureCode, покупка не буде здійснена. Навіть якщо комусь відомий номер Вашої платіжної карти, без SecureCode не вдасться оплатити покупку в інтернет-магазинах, що беруть участь в програмі.
MasterCard® SecureCode™ — це технологія, яка забезпечує Вашу картку MasterCard® або Maestro® додатковим секретним кодом, що захищає її від несанкціонованого використання під час здійснення покупок в інтернет-магазинах, що беруть участь в програмі. Щоб підключити технологію SecureCode, необхідно звернутися в банк, що випустив Вашу карту. Ваш секретний код буде відомий тільки Вам і Вашому банку. Далі при кожній оплаті покупок або послуг в інтернет-магазинах, що беруть участь в програмі, Ваш банк запропонує Вам ввести даний секретний код, який Ви отримаєте на Ваш мобільний телефон, зареєстрований в банку. Тільки після перевірки та підтвердження банком даного коду операція з оплати буде проведена. Процедура використання технології SecureCode так само проста, як введення PIN-коду в банкоматі. Ввівши правильний SecureCode в процесі покупки, Ви підтверджуєте, що є авторизованим власником карти. Якщо ввести неправильний SecureCode, покупка не буде здійснена. Навіть якщо комусь відомий номер Вашої платіжної карти, без SecureCode не вдасться оплатити покупку в інтернет-магазинах, що беруть участь в програмі.

0