Цей договір між «Підрядником», з однієї сторони та користувачем послуг, в подальшому – «Замовник», з іншої сторони – це є договором про надання послуг і визначає основні умови надання послуг. Замовник, діючи з метою придбання послуг, приймає умови цього договору (далі – «Договір») на наступних умовах.
Договір вважається укладеним в порядку ст. 642 Цивільного кодексу України і набуває сили договору приєднання з моменту здійснення Замовником дій, передбачених п. 1.4. цього Договору, що означають повне і беззастережне прийняття всіх умов Договору без будь-яких виключень та/або обмежень (акцепт).
1. Визначення термінів
1.1. Пакет послуг – визначений перелік пакетів надання послуг зазначених в Додатках №2 до цього Договору («Наряд – замовлення»).
1.2. Публічна оферта – пропозиція Підрядника (викладена на Сайті Підрядника), адресована необмеженому колу суб’єктів, укласти даний Договір на визначених умовах.
1.3. Cайт Підрядника – веб-сторінка в мережі Інтернет, за адресою https://smartkasa.ua/, яка є офіційним джерелом інформування Замовника про Підрядника та послуги, що ним надаються.
1.4. Акцепт – повне, безумовне та беззастережне прийняття Замовником умов публічної оферти даного Договору. Акцепт здійснюється шляхом отримання Підрядником підписаного письмового Акцепту (заяви про приєднання), шляхом проставлення відмітки (підпису) Замовником навпроти відповідного пункту під час оформлення відповідного Акцепту.
1.5. Замовник – юридична чи фізична особа, яка здійснила акцепт публічної оферти Підрядника, викладеної у цьому Договорі та оплатила вартість Послуг відповідно до обраного Пакету послуг.
1.6. Перед початком подання заявки для отримання Послуг за цим Договором Замовник зобов’язаний зареєструватись на одному з Інтернет сайтів https://digitalposservice.com.ua/, https://smartkasa.ua/ , де в реєстраційній формі повинен надати достовірні відомості (реквізити) про себе та придбаний Товар щодо якого придбано Пакет послуг, надати згоду Виконавцю на обробку та використання своїх персональних даних відповідно до ЗУ” Про захист персональних даних”
2. Предмет Договору
2.1. Підрядник бере на себе зобов’язання на замовлення Замовника за плату виконати роботи за послуги по налаштуванню у відповідності до обраного Замовником Пакету послуг (далі – «Послуги»).
2.2. Пакет послуг, а також інші необхідні умови для виконання Замовлення узгоджуються під час оплати Замовником Пакету послуг.
3. Права та обов’язки Сторін
3.1. Підрядник зобов’язаний:
– своєчасно і в повному об’ємі надати послуги згідно цього Договору;
– забезпечити належну якість виконання усіх послуг відповідно до цього Договору, технічних умов і рекомендацій виробника техніки;
– у разі, якщо при виконанні окремого етапу послуг або під час здачі-прийманні виконаних послуг будуть виявлені неякісно виконані послуги – своїми силами і за свій рахунок в найкоротший строк усунути недоліки послуг і забезпечити їх належну якість.
3.2. Замовник зобов’язаний:
– попередньо оплатити Пакет послуг;
– перед проведенням/наданням послуг за цим Договором самостійно отримати усі необхідні узгодження і дозволи для надання послуг Підрядником;
4. Вартість Послуг
4.1. Замовник здійснює оплату Послуги за тарифами, які встановлюються Підрядником в Додатку 1 до даного Договору. Підрядник залишає за собою право змінювати встановлені тарифи у разі змінення ринкових умов або за інших суттєвих обставин.
4.2. Оплата послуг здійснюється на умовах повної оплати.
5. Порядок виконання Послуг
5.1. Підрядник домовляється з Замовником для виконання/надання послуг в узгоджений сторонами час з допустимим відхиленням на 2 години.
5.2. Після виконання/надання послуг Сторони погодились використовувати сервіс електронного документообігу «cистема ЕДО» (електронного документообігу – document.online) або інший зручний сервіс електронного документообігу. Контактна інформація Сторін для реєстрації контрагентів в такому сервісі:
Підрядник: ____________ (адреса електронної пошти)
Замовник: _____________ (адреса електронної пошти)
Усі передані документи за допомогою сервісу електронного документообігу мають бути підписані та скріплені печаткою з використанням ключів електронного цифрового підпису. У разі відмови Замовника від підписання акту здачі-приймання виконаних наданих послуг Підрядник має право притягнути сторонніх осіб до підписання такого акту замість Замовника.
5.3. Підрядник має право призупинити виконання/надання послуг та/або відмовитись від виконання/надання послуг у разі виявлення ризику настання для Замовника чи Підрядника (його фахівців) в результаті виконання/надання послуг несприятливих наслідків, або у разі виникнення інших не залежних від Підрядника обставин, що перешкоджають виконання/надання послуг.
5.4. В разі наявності у Замовника претензій до якості наданих Виконавцем послуг, він зобов’язаний написати вмотивовану відмову від прийняття наданих послуг.
5.5. В разі відмови Заявника від підписання як Акту здачі-приймання наданих послуг, так і вмотивованої відмови, Акт вважатиметься підписаним, а надані послуги – прийнятими, за наявності підпису лише Виконавця.
6. Гарантія
6.1. На послуги, що виконуються/надаються Підрядником, встановлюється гарантійний строк у 1 місяць.
6.2. В разі виходу з ладу результатів послуг впродовж гарантійного строку в результаті їх неналежного виконання, Підрядник зобов’язується усунути недоліки виконання/надання послуг протягом 10 (десяти) календарних днів з моменту отримання вимоги Замовника.
6.3. Гарантійні зобов’язання Підрядника припиняються, якщо результати наданих послуг вийшли з ладу не з вини Підрядника.
6.4. УВАГА! Приєднуючись до цього Договору Замовник підтверджує, що він усвідомлює, що послуги згідно даного пакету будуть надаватися «Підрядником» і те, що всю відповідальність за своєчасне та належне надання послуг несе «Підрядник». Замовник зобов’язується направляти всі свої вимоги і претензії щодо надання послуг «Підрядником» .
7. Інші умови
7.1. Замовник має право у будь-який час до здачі йому послуги відмовитися від цього Договору, сплативши Підрядникові частину встановленої ціни послуги пропорційно послузі, фактично виконаній до повідомлення про відмову від цього Договору, та відшкодувавши Підряднику витрати, здійснені до цього моменту з метою виконання Договору.
7.2. Право отримати послуги на умовах цього договору виникає з моменту придбання Замовником пакету послуг. Сума авансу цього договору визначається відповідно до ціни основного виду послуг згідно із додатком № 1 до цього договору. У випадку не отримання замовлених послуг протягом 2 (двох) місяців з моменту оплати таких послуг Підрядник має право здіснити перерахунок вартості таких послуг. В такому випадку Замовник має право відмовитись від послуг, а Підрядник повертає кошти, сплачені за ненадані/не виконані послуги грошові кошти.
7.3. Повернення коштів здійснюється у порядку, передбаченому чинним законодавством України. Для повернення коштів Замовник зобов’язаний подати письмову заяву за місцем оплати послуг Підрядника, та пред’явити свій паспорт.
7.4. Замовник приймає на себе усі риски виходу з ладу техніки, щодо якої виконувались послуги.
7.5. Цей Договір набуває чинності та створює для Сторін взаємні права та обов’язки з моменту оплати Замовником пакету послуг.
7.6. Цей Договір є договором приєднання. Права та обов’язки Сторін, що не врегульовані умовами цього Договору регулюються нормами чинного законодавства України.
8. Реквізити
Підрядник _________
Замовник _________