БЕЗКОНТАКТНИЙ РІК

Пандемія COVID-19 прискорила перехід обслуговування бізнесу в дистанційні канали та стимулювала розвиток онлайн-платежів. Проте попит на інкасацію готівки минулого року залишався високим. У 2021-му дедалі більше банків презентуватимуть мобільні застосунки для мікро- і малого бізнесу і просуватимуть безконтактні платежі

У 2020 році карантинні обмеження, запроваджені у зв’язку з пандемією COVID-19, змусили банки шукати альтернативні моделі продажів продуктів і послуг, а також створювати механізми обслуговуванні бізнес-клієнтів без використання відділень.

В Ощадбанку зазначають, що пандемія прискорила міграцію всіх операцій клієнтів — як представників малого та середнього бізнесу (МСБ), так і великих корпоративних клієнтів — до дистанційних каналів. «Відбувався паралельний процес: підприємці адаптувалися до нових умов та перебудовували свої бізнес-моделі відповідно до змін у клієнтському попиті, а банки, зі свого боку, розвивали онлайн-канали, мобільні застосунки і сервіси для віддаленого обслуговування бізнес-клієнтів», — розповідає директор департаменту управління мережею та клієнтів середнього бізнесу Райффайзен Банку Аваль Руслан Співак. На його думку, і бізнес, і банки успішно впоралися з завданнями: фактично коронакриза стала каталізатором фундаментальних змін у банківській індустрії.

Детальніше: https://banksrating.com.ua/analytics/forcompanies/bezkontaktnij-rik/

Меню